الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» دعاء شهر رمضان
الثلاثاء أبريل 10, 2012 11:28 pm من طرف محمد مصطفى انور

» الان استرجاع الرسائل محذوفه من الجوال ، برنامج اعادة المسجات المحذوفه من جوال نوكيا
الأربعاء مارس 28, 2012 8:15 pm من طرف ابو احمد الماجد

» يستاهل مليون رد
الأحد مارس 25, 2012 11:05 am من طرف شهاب أبوزيد

» سما المصرى تنفى زواجها من البلكيمى (جريدة الجمعة)
الأربعاء مارس 21, 2012 10:33 pm من طرف شهاب أبوزيد

» مبادرة المواطن الصحفي
الثلاثاء مارس 20, 2012 11:45 am من طرف شهاب أبوزيد

» سجل حضورك بذكر الله
الثلاثاء مارس 20, 2012 11:35 am من طرف شهاب أبوزيد

» تحميل برنامج تحديث سوفت وير الجوال نوكيا Nokia Software Updater 2.4.8
الجمعة مارس 16, 2012 10:33 am من طرف زيادالنمر

» تحميل برنامج لايت سي LightC
الإثنين نوفمبر 14, 2011 5:26 pm من طرف hosen

» تحميل برنامج عمل فيديو من الصور Download Images to Video 2.2
الثلاثاء سبتمبر 06, 2011 10:56 pm من طرف msaad

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
м ά ş ţ ê ŕ
 
Lôvely GiiяŁ
 
* M!Ss JaSy *
 
MiDoOo
 
ROOODY
 
ننوسة
 
OoELGZARoO
 
lola
 
m.adel
 
princess
 

شاطر | 
 

  طريقة الغاء عداد الوقت في الرابيد شير عند التحميل

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
* M!Ss JaSy *
نجمـــــة ومنوره المنتدي
نجمـــــة ومنوره المنتدي


عدد المساهمات : 488
تاريخ التسجيل : 29/06/2010
التقيم : 709

مُساهمةموضوع: طريقة الغاء عداد الوقت في الرابيد شير عند التحميل    الخميس أغسطس 05, 2010 6:45 pm

طبعاً كلكم عارفين إننا لما بنيجي نحمل من الرابيد شير كـ Free User بيبقا فيه عداد وقت 30 أو 60 ثانية حسب حجم الملف ,وهنا طريقة بسيطة لمن يرغب في الغاء هذا العداد ويظهر رابط التحميل مباشرة

أولاً أدخل علي الملف إلي أنت عايز تحملة (رابط التحميل من الرابيد شير)

ثم أضغط علي Free User وسيتم تحويلك لصفحة التحميل

أول متدخل الصفحة أكتب الجملة دي بدلاً من الرابط الموجود بالمتصفح وإضغط إنتر

(javascript:alert(c=0

صورة للتوضيح :



أضغط هنا لتكبير الصورة , مقاس الصورة الأصلي 802x644 وحجمها 69KB.


كل الفكرة إن الطريقة دي بتعمل Reset لعداد الوقت إلي 0 مش اكتر

تقبلوا جميعاً تقديري لكم


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
OoELGZARoO
صاحب روش علي الاخر
صاحب روش علي الاخر
avatar

عدد المساهمات : 157
تاريخ التسجيل : 20/07/2010
العمر : 23
المكان : ام الدنيا
التقيم : 182

مُساهمةموضوع: رد: طريقة الغاء عداد الوقت في الرابيد شير عند التحميل    الخميس أغسطس 05, 2010 8:20 pm

انا جيت

واللة مووع جامد وفى احسن

معلش مكونتش موجود فى المنتدى اصلى نسيت الباس ورد

flower

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
* M!Ss JaSy *
نجمـــــة ومنوره المنتدي
نجمـــــة ومنوره المنتدي


عدد المساهمات : 488
تاريخ التسجيل : 29/06/2010
التقيم : 709

مُساهمةموضوع: رد: طريقة الغاء عداد الوقت في الرابيد شير عند التحميل    الخميس أغسطس 05, 2010 9:45 pm

منور التوبيك
واهلا برجوعك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
м ά ş ţ ê ŕ
مؤسس احلى صحاب
مؤسس احلى صحاب
avatar

عدد المساهمات : 657
تاريخ التسجيل : 18/06/2010
التقيم : 1020

مُساهمةموضوع: رد: طريقة الغاء عداد الوقت في الرابيد شير عند التحميل    الخميس أغسطس 05, 2010 9:48 pm


تسلمى يا جيسى

وياريت لو ف حاجة تخلينا منستناش التحميل Basketball
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://es7ab.7olm.org
* M!Ss JaSy *
نجمـــــة ومنوره المنتدي
نجمـــــة ومنوره المنتدي


عدد المساهمات : 488
تاريخ التسجيل : 29/06/2010
التقيم : 709

مُساهمةموضوع: رد: طريقة الغاء عداد الوقت في الرابيد شير عند التحميل    الخميس أغسطس 05, 2010 9:50 pm

ميرسى لمرورك


عدل سابقا من قبل * M!Ss JaSy * في الخميس سبتمبر 08, 2011 1:35 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
м ά ş ţ ê ŕ
مؤسس احلى صحاب
مؤسس احلى صحاب
avatar

عدد المساهمات : 657
تاريخ التسجيل : 18/06/2010
التقيم : 1020

مُساهمةموضوع: رد: طريقة الغاء عداد الوقت في الرابيد شير عند التحميل    الخميس أغسطس 05, 2010 9:51 pm

ههههههههه
انا مش عارف انت سدقتى ولا ايه
بس برده دورى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://es7ab.7olm.org
* M!Ss JaSy *
نجمـــــة ومنوره المنتدي
نجمـــــة ومنوره المنتدي


عدد المساهمات : 488
تاريخ التسجيل : 29/06/2010
التقيم : 709

مُساهمةموضوع: رد: طريقة الغاء عداد الوقت في الرابيد شير عند التحميل    الخميس أغسطس 05, 2010 9:53 pm

الحق عليا انى بخدك ع قد عقلك


عدل سابقا من قبل * M!Ss JaSy * في الخميس سبتمبر 08, 2011 1:36 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MiDoOo
SpiRiT oFThE HeaRT
SpiRiT oFThE HeaRT
avatar

عدد المساهمات : 378
تاريخ التسجيل : 20/06/2010
العمر : 23
المكان : In YoUr HeArT
التقيم : 499

مُساهمةموضوع: رد: طريقة الغاء عداد الوقت في الرابيد شير عند التحميل    الخميس أغسطس 05, 2010 9:55 pm

جامد يا بنتي اه ده استاذه والله
واصلي يا معلمه واكتبي بالقلمه
ههههههههههههههههه



MiDoOo Sa3b Ta2LiDo



IaM tHe BeS
t



D
oNt pLaY WiTh Me ... 3sHaN aNt MoSh 2AdY






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://es7ab.7olm.org
* M!Ss JaSy *
نجمـــــة ومنوره المنتدي
نجمـــــة ومنوره المنتدي


عدد المساهمات : 488
تاريخ التسجيل : 29/06/2010
التقيم : 709

مُساهمةموضوع: رد: طريقة الغاء عداد الوقت في الرابيد شير عند التحميل    الخميس أغسطس 05, 2010 9:58 pm

يا اشعارك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
м ά ş ţ ê ŕ
مؤسس احلى صحاب
مؤسس احلى صحاب
avatar

عدد المساهمات : 657
تاريخ التسجيل : 18/06/2010
التقيم : 1020

مُساهمةموضوع: رد: طريقة الغاء عداد الوقت في الرابيد شير عند التحميل    الخميس أغسطس 05, 2010 10:00 pm

ده انت بتاخدى كله على قد عقله بقا
وحش الشعر يا ميدو .. مش ده يا باشا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://es7ab.7olm.org
MiDoOo
SpiRiT oFThE HeaRT
SpiRiT oFThE HeaRT
avatar

عدد المساهمات : 378
تاريخ التسجيل : 20/06/2010
العمر : 23
المكان : In YoUr HeArT
التقيم : 499

مُساهمةموضوع: رد: طريقة الغاء عداد الوقت في الرابيد شير عند التحميل    الخميس أغسطس 05, 2010 10:03 pm

احبك يا صريح يا جاااااااااااااااااااااااااامد
طيب خدي دي

يا جايبه الربيد شير الارض

يا مقشطاهم بالطول والعرض

----------------------

يا حوده يا واد يا صريح

اخرتك معايا هتروح المريخ



MiDoOo Sa3b Ta2LiDo



IaM tHe BeS
t



D
oNt pLaY WiTh Me ... 3sHaN aNt MoSh 2AdY






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://es7ab.7olm.org
м ά ş ţ ê ŕ
مؤسس احلى صحاب
مؤسس احلى صحاب
avatar

عدد المساهمات : 657
تاريخ التسجيل : 18/06/2010
التقيم : 1020

مُساهمةموضوع: رد: طريقة الغاء عداد الوقت في الرابيد شير عند التحميل    الخميس أغسطس 05, 2010 10:05 pm

حلو الاول و التانى وحش
هى رخامة بقا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://es7ab.7olm.org
* M!Ss JaSy *
نجمـــــة ومنوره المنتدي
نجمـــــة ومنوره المنتدي


عدد المساهمات : 488
تاريخ التسجيل : 29/06/2010
التقيم : 709

مُساهمةموضوع: رد: طريقة الغاء عداد الوقت في الرابيد شير عند التحميل    الخميس أغسطس 05, 2010 10:06 pm

لا لو ع كده بقى هنقعد نقول وحش وحش
لحد متجيب اخرك معانا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MiDoOo
SpiRiT oFThE HeaRT
SpiRiT oFThE HeaRT
avatar

عدد المساهمات : 378
تاريخ التسجيل : 20/06/2010
العمر : 23
المكان : In YoUr HeArT
التقيم : 499

مُساهمةموضوع: رد: طريقة الغاء عداد الوقت في الرابيد شير عند التحميل    الخميس أغسطس 05, 2010 10:08 pm

يا رجاله انا ميلش اخر
واي حد هنا يتاخر

المعلم لما يتكلم
الناس كلها بتبلم

اوعي انت وهيا بعيد
اصل انا النهارده سعيد

وزي ما المثل بيقول
هفضل احبكم علطول



MiDoOo Sa3b Ta2LiDo



IaM tHe BeS
t



D
oNt pLaY WiTh Me ... 3sHaN aNt MoSh 2AdY






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://es7ab.7olm.org
* M!Ss JaSy *
نجمـــــة ومنوره المنتدي
نجمـــــة ومنوره المنتدي


عدد المساهمات : 488
تاريخ التسجيل : 29/06/2010
التقيم : 709

مُساهمةموضوع: رد: طريقة الغاء عداد الوقت في الرابيد شير عند التحميل    الخميس أغسطس 05, 2010 10:10 pm

تانى تانى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
м ά ş ţ ê ŕ
مؤسس احلى صحاب
مؤسس احلى صحاب
avatar

عدد المساهمات : 657
تاريخ التسجيل : 18/06/2010
التقيم : 1020

مُساهمةموضوع: رد: طريقة الغاء عداد الوقت في الرابيد شير عند التحميل    الخميس أغسطس 05, 2010 10:11 pm

تسدا انت رخيم
واشعارك رخيمة
معلم ايه ياد
ونتاخر
واوعى انت و و
اوك اوك اوك اوك
نتحاسب ف الشارع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://es7ab.7olm.org
MiDoOo
SpiRiT oFThE HeaRT
SpiRiT oFThE HeaRT
avatar

عدد المساهمات : 378
تاريخ التسجيل : 20/06/2010
العمر : 23
المكان : In YoUr HeArT
التقيم : 499

مُساهمةموضوع: رد: طريقة الغاء عداد الوقت في الرابيد شير عند التحميل    الخميس أغسطس 05, 2010 10:14 pm

عيب عليك دنا لسا ضاربك خمسه تسيط في الموضوع بتاع ملك الكوميديا



MiDoOo Sa3b Ta2LiDo



IaM tHe BeS
t



D
oNt pLaY WiTh Me ... 3sHaN aNt MoSh 2AdY






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://es7ab.7olm.org
MiDoOo
SpiRiT oFThE HeaRT
SpiRiT oFThE HeaRT
avatar

عدد المساهمات : 378
تاريخ التسجيل : 20/06/2010
العمر : 23
المكان : In YoUr HeArT
التقيم : 499

مُساهمةموضوع: رد: طريقة الغاء عداد الوقت في الرابيد شير عند التحميل    الخميس أغسطس 05, 2010 10:16 pm

بتقولي ليه تاني تاني
دنا خلصت كل الاغاني

مزهقتيش من الشعر العجيب ده
ومش كفايه عليكي كده

انا قولت ارزعلك انتي وهو بيتين
علشان اسكتكم انتم الاتنين

شكل الموضوع هيقلب عليا
ومن الضرب هقول اه يا عنيا



MiDoOo Sa3b Ta2LiDo



IaM tHe BeS
t



D
oNt pLaY WiTh Me ... 3sHaN aNt MoSh 2AdY






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://es7ab.7olm.org
* M!Ss JaSy *
نجمـــــة ومنوره المنتدي
نجمـــــة ومنوره المنتدي


عدد المساهمات : 488
تاريخ التسجيل : 29/06/2010
التقيم : 709

مُساهمةموضوع: رد: طريقة الغاء عداد الوقت في الرابيد شير عند التحميل    الخميس أغسطس 05, 2010 10:17 pm

هو انت تقعد تقول اتحدونى اتحدونى
ومع اول جولة
تخلع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
м ά ş ţ ê ŕ
مؤسس احلى صحاب
مؤسس احلى صحاب
avatar

عدد المساهمات : 657
تاريخ التسجيل : 18/06/2010
التقيم : 1020

مُساهمةموضوع: رد: طريقة الغاء عداد الوقت في الرابيد شير عند التحميل    الخميس أغسطس 05, 2010 10:17 pm

اها
مممممممم
خلاص يا معلم كفارة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://es7ab.7olm.org
MiDoOo
SpiRiT oFThE HeaRT
SpiRiT oFThE HeaRT
avatar

عدد المساهمات : 378
تاريخ التسجيل : 20/06/2010
العمر : 23
المكان : In YoUr HeArT
التقيم : 499

مُساهمةموضوع: رد: طريقة الغاء عداد الوقت في الرابيد شير عند التحميل    الخميس أغسطس 05, 2010 10:19 pm

انا مخلعتش ولا حاجه
دنا كونت بصالح حوده

والي انتي عايزه هقوله
لو هناخد اليل بطوله

اشطه كدده يا نجمه كفايه
ولا عايز ميت روايه

انا مش عاوز اكتر عليكي
لان كلامي هيطلع عنيكي



MiDoOo Sa3b Ta2LiDo



IaM tHe BeS
t



D
oNt pLaY WiTh Me ... 3sHaN aNt MoSh 2AdY






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://es7ab.7olm.org
* M!Ss JaSy *
نجمـــــة ومنوره المنتدي
نجمـــــة ومنوره المنتدي


عدد المساهمات : 488
تاريخ التسجيل : 29/06/2010
التقيم : 709

مُساهمةموضوع: رد: طريقة الغاء عداد الوقت في الرابيد شير عند التحميل    الخميس أغسطس 05, 2010 10:21 pm

هههههههههه
حلوة بجد
بص كل ماحاجة تيجى
فى بالك اكتبها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MiDoOo
SpiRiT oFThE HeaRT
SpiRiT oFThE HeaRT
avatar

عدد المساهمات : 378
تاريخ التسجيل : 20/06/2010
العمر : 23
المكان : In YoUr HeArT
التقيم : 499

مُساهمةموضوع: رد: طريقة الغاء عداد الوقت في الرابيد شير عند التحميل    الخميس أغسطس 05, 2010 10:24 pm

لا دنا لو علي الي في بالي
هقعد طول الليل الالي

معاكي يا نجمة العرب
ومعايا ليكي من هنا لصبح طرب

بس همتملي صدقيني
بس كلامك علي عيني

اربع بيوت كل مره
مش هزيد ولا اخرج بره



MiDoOo Sa3b Ta2LiDo



IaM tHe BeS
t



D
oNt pLaY WiTh Me ... 3sHaN aNt MoSh 2AdY






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://es7ab.7olm.org
* M!Ss JaSy *
نجمـــــة ومنوره المنتدي
نجمـــــة ومنوره المنتدي


عدد المساهمات : 488
تاريخ التسجيل : 29/06/2010
التقيم : 709

مُساهمةموضوع: رد: طريقة الغاء عداد الوقت في الرابيد شير عند التحميل    الخميس أغسطس 05, 2010 10:27 pm

هههههههه
باين عليك مش لاقى شعر تالفه
شوفت حتة الاستفزاز دى
عشان تنزلى بمين بيت
بس حلوين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MiDoOo
SpiRiT oFThE HeaRT
SpiRiT oFThE HeaRT
avatar

عدد المساهمات : 378
تاريخ التسجيل : 20/06/2010
العمر : 23
المكان : In YoUr HeArT
التقيم : 499

مُساهمةموضوع: رد: طريقة الغاء عداد الوقت في الرابيد شير عند التحميل    الخميس أغسطس 05, 2010 10:29 pm

هتنسحبي المرا ادي
ولا كلامك غير عادي

شكلي هطلعي عنيا
وشكلي هالفلك اغنيه

استني هفتج الباب
وهرجعلك بكيلو كباب

وعلشان الجهاز مهنج
هرست بدل ما اتشنج



MiDoOo Sa3b Ta2LiDo



IaM tHe BeS
t



D
oNt pLaY WiTh Me ... 3sHaN aNt MoSh 2AdY






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://es7ab.7olm.org
 
طريقة الغاء عداد الوقت في الرابيد شير عند التحميل
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات احلي اصحاب :: المنتديات التقنية :: •»◦--◦ı[ قسم تبادل الخبرات والشروحات ]ı◦--◦«•-
انتقل الى: