الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» دعاء شهر رمضان
الثلاثاء أبريل 10, 2012 11:28 pm من طرف محمد مصطفى انور

» الان استرجاع الرسائل محذوفه من الجوال ، برنامج اعادة المسجات المحذوفه من جوال نوكيا
الأربعاء مارس 28, 2012 8:15 pm من طرف ابو احمد الماجد

» يستاهل مليون رد
الأحد مارس 25, 2012 11:05 am من طرف شهاب أبوزيد

» سما المصرى تنفى زواجها من البلكيمى (جريدة الجمعة)
الأربعاء مارس 21, 2012 10:33 pm من طرف شهاب أبوزيد

» مبادرة المواطن الصحفي
الثلاثاء مارس 20, 2012 11:45 am من طرف شهاب أبوزيد

» سجل حضورك بذكر الله
الثلاثاء مارس 20, 2012 11:35 am من طرف شهاب أبوزيد

» تحميل برنامج تحديث سوفت وير الجوال نوكيا Nokia Software Updater 2.4.8
الجمعة مارس 16, 2012 10:33 am من طرف زيادالنمر

» تحميل برنامج لايت سي LightC
الإثنين نوفمبر 14, 2011 5:26 pm من طرف hosen

» تحميل برنامج عمل فيديو من الصور Download Images to Video 2.2
الثلاثاء سبتمبر 06, 2011 10:56 pm من طرف msaad

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
м ά ş ţ ê ŕ
 
Lôvely GiiяŁ
 
* M!Ss JaSy *
 
MiDoOo
 
ROOODY
 
ننوسة
 
OoELGZARoO
 
lola
 
m.adel
 
princess
 

شاطر | 
 

 !><>< كرسى الاعتراف ><><!

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
كاتب الموضوعرسالة
MiDoOo
SpiRiT oFThE HeaRT
SpiRiT oFThE HeaRT
avatar

عدد المساهمات : 378
تاريخ التسجيل : 20/06/2010
العمر : 22
المكان : In YoUr HeArT
التقيم : 499

مُساهمةموضوع: رد: !><>< كرسى الاعتراف ><><!   الجمعة أغسطس 06, 2010 11:40 pm

بمناسبة الفكهانية
ايه اكتر فاكهة بتحبها

الفراوله والبطيخ

ايه اكتر هدية جاتلك وعجبتك اوى

ساعه

---------------------------

لماذا أخترت أسمك المستعار ؟؟

علشان ده اسمي منذ الصغر
وكمان علشان بحبه


هل فكرت يوماً أن تغير أسمك ؟؟ لماذا ؟؟

لالالالا مفكرتش


ماذا يعني لك المنتدى ؟؟


جزء كبير من حياتي

لديك 3 تذاكر سفر من من الأعضاء ستأخذ معك ؟؟

محمود علشان يقعد جنبي
وانتي علشان احدفك من الطياره
ورودي علشان تقعد تضحكنا

عضو اكتشفت مؤخرا انك لم تعامله باهتمام ؟

لا مفيش

عضو ترى ان لديه امكانيات كبيرة ولم يقدمها حتى الآن ؟

انا

عضو تعلمت منه الكثير ؟

ماستر

عضو تعرفه خارج المنتدى ؟

ماستر

لديك مصباح علاء الدين ثلاث أمنيات أطلبها ؟؟دى

اني تجوز البت الي بحبها وتكون بتحبني زي ما بحبها ونعيش الي عيشه
الامنيه التانيه امحي اسرائيل من الوجود هيا واي دولة تسئ للدين والاسلام
تالت امنيه ان ربنا يعلي مصر ويرفع شئن المسلمين في كل مكان


هل فكرت يوماً للأنسحاب من المنتدى ؟؟ لماذا؟؟

لا بس فكرت لمره اكون عضو عادي

وده علشان انا ماقصر في حق المنتدي


لو رجع بك الزمن إلى الوراء من تتمنى أن يرجع لك ؟؟


احد اصدقائي





حكمة تؤمن بها كثيرا ؟

لا تؤجل عمل اليوم الي الغد


مكان يعجبك كثيرا وتتردد عليه دائما؟

الصعيدي


لو اهديت سفرة عبر الزمن إلى أي زمن ستسافر الماضي أو المستقبل ؟؟ لماذا؟؟

لا اكيد المستقبل
الماضي حصل خلاص وانتهي ومش هقدر اغيره



MiDoOo Sa3b Ta2LiDo



IaM tHe BeS
t



D
oNt pLaY WiTh Me ... 3sHaN aNt MoSh 2AdY






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://es7ab.7olm.org
MiDoOo
SpiRiT oFThE HeaRT
SpiRiT oFThE HeaRT
avatar

عدد المساهمات : 378
تاريخ التسجيل : 20/06/2010
العمر : 22
المكان : In YoUr HeArT
التقيم : 499

مُساهمةموضوع: رد: !><>< كرسى الاعتراف ><><!   السبت أغسطس 07, 2010 9:17 am


اكتر مرحلة دراسية اتبسطت فيها؟

اولي اعدادي

بتحب عبد الحليم حافظ؟

لا

طب وام كلثوم وشادية؟

اه ممكن ام كلثوم وشويةحجات لشاديه

اكتر شخص يضحك؟

ماستر

اكتر شخص بيعرف ينكد عليك؟

برده ماستر والله

افضل شخص رأيته بالمنتدى؟؟

ماستر

من الشخص الذي تشعر انه قريب منك او بيفهمك ع الطاير بالمنتدى؟؟

ماستر باشا

اكتر شخص بتابع مواضيعه بأستمرار؟؟

مفيش انا بتابع مواضيع الكل

اجمل موضوع قرأتيه بالمنتدى؟؟

كلهم حلوين انا مبدققش

لو اهلك فصلوا النت عندك هتعمل ايه؟

هروح السيبر

شخص تكن له الولاء والاحترام؟

ماستر

اكتر شخص بتثق فيه؟

ماستر

اكتر شخص بيجبلك اكتئاب؟

ماستر بحكايات الي بيحكهالي علي السلم الله يسامحه

ايه اكتر حلم كان نفسك يتحقق ومتحققش يا فقر؟

ههههههههههههههههه اه الثقه دي بتقوليلي يا فقر
لا والله احنا اطورنا قوي والحلم
اشوف فلسطين حره


ايه الموضوع اللي اتكتب في المنتدى هنا واتمنيت بينك وبين نفسك انك كنت صاحبة الموضوع؟؟؟

ميفش

هل خسرت صديق قبل كده؟ وليه ده حصل؟ وياترى بتعامله يا ازاى دلوقت لو اتقابلتوا؟؟

اه طبعا وحصل ده بسبب انه طلع مصلحجي ومش بعامله اصلا
دلوقتي


هل حد ظلمك لدرجة انك قلت مش ممكن اسامح؟؟؟ وياترى ايه الموقف لو ده حصل؟؟؟

لا مفيش

ايه العيب او الصفة اللي ماتقدرش تتحملها في اللي قدامك؟؟؟؟؟

الكدب والخيانه

لو هاتسافر مكان ومطلوب منك تاخد شخصين بس معاك تختار مين؟؟؟

جاوبت علي السؤال ده قبل كده

ايه السؤال اللى اتمنيت انى اسالهولك؟

مفيش سؤال متمنتوش انتي مسالتهوش ههههههههههههه

وجه كل كلمة لواحد بس من اعضاء المنتدى

بحبك
اكيد عرفتو الكلمه راحه لمين ههههههههه

- كريم : ماستر
- خلوق : ماستر
- مؤدب : ماستر
- خجول : محمد عادل

طيب: ننوسه
- حنون : رودي
- طفولي : كيارا
- مرح : مس جسي
- رائع : انا طبعا هههههه
- محترم : لولا
- مسالم : ننوسه

عضو متميز : زينب
- عضو متكبر : مفيش بجد كلكم اعضاء زي الفل
- عضو تعطيه ورده : رودي

عضو تقول له شكرا : اكيد اكيد مش انتي
هقول ل ماستر


ايه اسعد يوم ليك فى المدرسه ومش تنساه خالص؟

ميفش كلها ايام حلوه والله
اكتر مرحلة دراسية اتبسطت فيها؟

اولي اعدادي

بتحب عبد الحليم حافظ؟

لا

طب وام كلثوم وشادية؟

اه ممكن ام كلثوم وشويةحجات لشاديه

اكتر شخص يضحك؟

ماستر

اكتر شخص بيعرف ينكد عليك؟

برده ماستر والله

افضل شخص رأيته بالمنتدى؟؟

ماستر

من الشخص الذي تشعر انه قريب منك او بيفهمك ع الطاير بالمنتدى؟؟

ماستر باشا

اكتر شخص بتابع مواضيعه بأستمرار؟؟

مفيش انا بتابع مواضيع الكل

اجمل موضوع قرأتيه بالمنتدى؟؟

كلهم حلوين انا مبدققش

لو اهلك فصلوا النت عندك هتعمل ايه؟

هروح السيبر

شخص تكن له الولاء والاحترام؟

ماستر

اكتر شخص بتثق فيه؟

ماستر

اكتر شخص بيجبلك اكتئاب؟

ماستر بحكايات الي بيحكهالي علي السلم الله يسامحه

ايه اكتر حلم كان نفسك يتحقق ومتحققش يا فقر؟

ههههههههههههههههه اه الثقه دي بتقوليلي يا فقر
لا والله احنا اطورنا قوي والحلم
اشوف فلسطين حره


ايه الموضوع اللي اتكتب في المنتدى هنا واتمنيت بينك وبين نفسك انك كنت صاحبة الموضوع؟؟؟

ميفش

هل خسرت صديق قبل كده؟ وليه ده حصل؟ وياترى بتعامله يا ازاى دلوقت لو اتقابلتوا؟؟

اه طبعا وحصل ده بسبب انه طلع مصلحجي ومش بعامله اصلا
دلوقتي


هل حد ظلمك لدرجة انك قلت مش ممكن اسامح؟؟؟ وياترى ايه الموقف لو ده حصل؟؟؟

لا مفيش

ايه العيب او الصفة اللي ماتقدرش تتحملها في اللي قدامك؟؟؟؟؟

الكدب والخيانه

لو هاتسافر مكان ومطلوب منك تاخد شخصين بس معاك تختار مين؟؟؟

جاوبت علي السؤال ده قبل كده

ايه السؤال اللى اتمنيت انى اسالهولك؟

مفيش سؤال متمنتوش انتي مسالتهوش ههههههههههههه

وجه كل كلمة لواحد بس من اعضاء المنتدى

بحبك
اكيد عرفتو الكلمه راحه لمين ههههههههه

- كريم : ماستر
- خلوق : ماستر
- مؤدب : ماستر
- خجول : محمد عادل

طيب: ننوسه
- حنون : رودي
- طفولي : كيارا
- مرح : مس جسي
- رائع : انا طبعا هههههه
- محترم : لولا
- مسالم : ننوسه

عضو متميز : زينب
- عضو متكبر : مفيش بجد كلكم اعضاء زي الفل
- عضو تعطيه ورده : رودي

عضو تقول له شكرا : اكيد اكيد مش انتي
هقول ل ماستر


ايه اسعد يوم ليك فى المدرسه ومش تنساه خالص؟

ميفش كلها ايام حلوه والله



MiDoOo Sa3b Ta2LiDo



IaM tHe BeS
t



D
oNt pLaY WiTh Me ... 3sHaN aNt MoSh 2AdY






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://es7ab.7olm.org
MiDoOo
SpiRiT oFThE HeaRT
SpiRiT oFThE HeaRT
avatar

عدد المساهمات : 378
تاريخ التسجيل : 20/06/2010
العمر : 22
المكان : In YoUr HeArT
التقيم : 499

مُساهمةموضوع: رد: !><>< كرسى الاعتراف ><><!   السبت أغسطس 07, 2010 1:43 pm

فى الطابور كنت بتقف فين؟

وانت صغير)

مش بتفرق في اي داهيه

ايه اقرب ماده كنت بتحبها؟

الرياضيات ومازلت بحبها

اقرب صاحب وقتها؟

واحد اسمه عمر بس ده كان في السعوديه

كنت بتقعد فين فى الفصل؟

في التخته التالته

لو رجع بيك الزمن لورا فى نفس الفتره اللى بتكلمنى عنها كنت تحب تغير ايه؟

لا مكنتش احب اغير حاجه لان دي كانت من انج مراحل عمري

حسيت مره بالظلم من مدرس او مدرسه ؟

طبعا

حسيت مره انك عملت حاجه غلط واتعاقبت فيها بقسوه؟( فى المدرسه او البيت)

طبعا

وانت صغير فى المدرسه.......كنت بتحب تروحها؟

طبعا

لو جيه مرة حد قالك انه بيكرهك تعمل ايه؟؟ هتحاول تفهم فيه ايه ولا هتقول خلاص براحته؟؟

هجاول اغير صورته عني اكيد لا هحاول لمره واحده بس

ليه اشتركت ف المنتدي ؟

علشان حبيته وعلشان هو بتاع ماستر

مين اول حد اتعرفت عليه ؟؟

لو في المنتدي يبقي ماستر اكيد


مين اقرب حد ليك ف المنتدي ؟؟

يوه انتي حاطه الاسئله كلها علي ماستر ليه ؟

لما بتبقي مخنوق بتعمل ايه ؟؟

اخر مرة حسيت فيها انك ضعيف كانت امتي؟
وليه حسيت الاحساس دة؟

لا سوري مقدرش اجاوب علي السؤال ده

لو اقرب حد ليك خانك ايه هيكون ردة فعلك معاه ايه ؟

لا يبقي ينساني وينسي عنواني

ايه اخر حاجة عملتها وندمت عليها ؟؟

اني دخلت كرسي الاعتراف

لمن تهب ابتسامتك دائما؟

للكل انا اصلا مش بحب اكشر في وش حد حتي لو زعلان

مامعنى كلمة الخيانه في نطرك؟ وهل مررت بتجربه نهايتها خيانه ؟

معاناها كبير قوي يعني كدب يعني خداع وغش يعني غباء
وكل واحده من دول تندرج تحتها شوية كلام وفي اكيد حجات تانيه
بس دي معظمهم وتلخيص للكلام

- ثلاث اشواك تعطيها لمين تغرسها؟؟

مش فاهم السؤال ده

بتحكم مين دايما قلبك ولا عقلك؟

مفيش حاجه اسمها مين دايما في مواقف بتستدعي قلبك وفي مواقف بتسدعي عقلك

شايف نفسك شجاع ؟

الحمد لله

جرئ؟

احيانا

6- بتحبيتقولى نصيحة للشباب &البنات ا يعني نصيحه منك انت؟؟ ^_*
احب اقول لكل شاب وكل قتاه
احلي حياه في طاعة الله

7-احلى موقف مضحك حصلك ؟؟

ياااااااااه متعديش كلها مواقف نار

احلى موقف حصل معاك بالمدرسة؟؟

برده متعديش كلها مواقف نار

افضل مكان بالنسبة ليك فى مصر ؟؟

اسكندريه

اروع اوقاتك اين تقضيها ومع من؟؟

اقضيها في جيم كلب او في صالة الحديد او علي الكبميوتر ومع محمود باشا ههههههههههههههه

من هوالعضو الذي تحس انه شبيهك فى بالأسلوب .. ؟؟

مفيش انا فريد من نوعي يا جدعان وزي ما المثل بيقول

ميدو صعب تقليدو

شاعرك المفضل .. ؟؟ وافضل قصيدة .. ؟؟ ولمن تهديها .. ؟؟

ممكن اقولك تلاته انا بقرا شعرهم وبموووووت فيهم جدا

نيزار قباني و المتنبي و حافظ ابراهيم

وافضل القصايد دي كتيره قوي يعني مثلا ممكن تقولي
لنزار قباني في قصديه حلوه قوي ودي كلماتها بس هموت اعرف اسمها اه

إني خيرتُكِ فاختاري
ما بينَ الموتِ على صدري..
أو فوقَ دفاترِ أشعاري..
إختاري الحبَّ.. أو اللاحبَّ
فجُبنٌ ألا تختاري..
لا توجدُ منطقةٌ وسطى
ما بينَ الجنّةِ والنارِ..
إرمي أوراقكِ كاملةً..
وسأرضى عن أيِّ قرارِ..
قولي. إنفعلي. إنفجري
لا تقفي مثلَ المسمارِ..
لا يمكنُ أن أبقى أبداً
كالقشّةِ تحتَ الأمطارِ
إختاري قدراً بين اثنينِ
وما أعنفَها أقداري..
مُرهقةٌ أنتِ.. وخائفةٌ
وطويلٌ جداً.. مشواري
غوصي في البحرِ.. أو ابتعدي
لا بحرٌ من غيرِ دوارِ..
الحبُّ مواجهةٌ كبرى
إبحارٌ ضدَّ التيارِ
صَلبٌ.. وعذابٌ.. ودموعٌ
ورحيلٌ بينَ الأقمارِ..
يقتُلني جبنُكِ يا امرأةً
تتسلى من خلفِ ستارِ..
إني لا أؤمنُ في حبٍّ..
لا يحملُ نزقَ الثوارِ..
لا يكسرُ كلَّ الأسوارِ
لا يضربُ مثلَ الإعصارِ..
آهٍ.. لو حبُّكِ يبلعُني
يقلعُني.. مثلَ الإعصارِ..
إنّي خيرتك.. فاختاري
ما بينَ الموتِ على صدري
أو فوقَ دفاترِ أشعاري
لا توجدُ منطقةٌ وسطى
ما بينَ الجنّةِ والنّارِ


وبرده في قصيدة : حبيبي
بهديهم للبنت الي انا معجب بيها

----------------------------

مرحله من مراحل عمرك تتمني الرجوع إليها .. والسبب .. ؟؟

سنه خامسه والسبب اني كنت فيها في اسن حلاتي في كل حاجه بجد

ايه رده فعلك من انسان جرحك قدام الكل .. ؟؟

ربنا ياخده وريحني منه وهردهاله بس اصعب

المكان الذي تحتاج إليه الآن .. ؟؟

السرير

تجربة تتمنى ان لاتدخلها .. ؟؟

لا منا خلاص دخلتها هههههههههههه

مـوقف صـدمك ولن تنسـاه .. ؟؟

جاوبت علي السؤال ده قبل كده

ايه اكتر حاجه بتحبها من الحلويات .. ؟؟

الجلااااااش

ماذا تعني لك :/ الوطن : مصر هيا امي
.. الام حياتي وعمري
.. المراة نص المجتمع
.. الرجل النص التاني
.. الاحلام .. ؟؟ مكان من لا مكان له في الواقع
صراحة
.. ماهي نقاط ضعفك .. ؟؟

انا مش هقول لان ميفش حد غبي هيفضح نفسه وهيقول انا ضعيف في كذا

في ايدك قنبله و في الاخري ورده حمراء .. لمن القنبله و لمن الورده .. ؟؟

القنبله لاسرائيل والرده للبنت الي بحبها ههههههههه سهله قوي

ودلوقتى معاك الهدايا دى وزعها بمعرفتك على اعضاء المنتدى وكل عضو له هديه :/

بيت : لماستر علشان الواد داخل علي جواز بقي وعايزن نجهزو ا يلا ايديكم معانا
يدوب نلحق نجهزه علي عشر سنين كده ان شاء الله

.. وردة حمرة: ليكي ولو فيه اسود او بنفسجي يبقي اشيك هههههههههه
.. وردة بيضة لرودي
.. وردة صفرة للولا
.. سيارة مارسيدس اخر موديل لنفسي طبعا
.. احدث كمبيوتر لزينب
لننوسه(laptop) ..
طقم مجوهرات ههديه لماستر علشان يثبت بيه العروسه ههههههه
.. ابيات شعر ليكي وهقولك

يا واجعه ايدي طول اليل
برد لما اتهد الحيل
نهايتك معايا قربت
وشكلي كده هكهربك


لديك قارورة وقيل لك ضع فيها ثلاث صفاتـ بشخصيتك ، وارميها بعمق البحر ما هي الصفات التي تختارها لترميها .. ؟؟

الله يخليكي بلاش اسلوب الي قاعدين في محاضرة لغة عريبه فصحه ده
متقولي اه اكتر تلات صفات وحشين فيك وخلصي نفسك
واه رايك مش هرد علي السؤال ده الا لما يتكتب كده

لو ماكنتش في هذا العصر تتمني تكوني في أي عصر .. ؟؟

الرسول

مين اللي حاسس بيه قريب منك الفتره الاخيره ؟؟؟

جاوبت علي اسؤال ده قبل كده يا نجمه

مين يعرف اسرارك كلهااا؟؟

برده جاوبت علي السؤال ده قبل كده
لو انت مضايقه و رن تلفونك تتمني يكون مين اللي بيتصل؟؟

برده جاوبت علي السؤال ده قبل كده

مين اللي عارف و متأكد انو لو قالك اي حاجه مش يقصد بيها غير الخير؟؟

ماستر باشا

علاقتك عامله ازاي بعيلتك ؟؟

زي الفل وقشطاط علي الاخر الحمد لله

ممين بيمسح دموعك ؟

جاوبت علي السؤال ده قبل كده

لو غلطت و انت عصبى لما بتروق بتعتزر و لا بتختفى مده و خلاص؟؟

حسب الموضوع

في حد بيحبك و انت لسا مش مأمنالو لان مش بقالكو فتره كافيه عشان تثق فيه و لقيت فيه عيب هتقوللو عليه و لا هتسكت؟؟؟

لا هقلو عليه علشان يصحلو لاني لو بحب بجد لازم اقوله

احسن واوحش مفاجاة حصلتلك

احسن مفاجاه اني هخرج اخيرا من كرسي الاعتراف واسوء مفاجاه لما اكتشفت اني دخلته


لما حد بينشف دماغه عليك بتعمل فيه ايه؟

حسب الموضوع يا نجمه

بتحب الهدوء اكتر ولا الدوشة؟

حسب برده لما دماغي تطلب معايا بس غالبا بحب الهدوء لما اكون قاعد لوحدي

دموعك سهل حد يشوفها ولا صعب؟

لا صعب

متى بدات تصنع اهداف لحياتك؟

وانا بدغدا يوم الخميس الموافق 1/1/2002
هههههههه اه السؤال الغريب ده
هو انا عقلي دفتر


من الذى ترك بصمة بحياتك؟

ماستر

اين تجد نفسك عندما تسرح مع نفسك؟

علي السرير

شعورك حين تغضب الى اين ياخذك؟

للمطبخ

ماذا يشغل تفكير الان؟

هخلص ام الاسئله دي امته

لمن تلجئ فى عزلتك؟

لله

اختار ثلاث اعضاء واتكلم عنهم؟
ماستر وده انا اتكلمت عنه كتير قبل كده فمش محتاج اتكلم عنه
تاني عضو رودي ودي زي اختي الصغيره بنت قلبها طيب قوي وجدعه وتستاهل كل خير
تالت عضو لولا بنت مزعجه وشقيه وبرده زي اختي الصغيره و دي عامله قازمه في المجتمع

هل تؤمن بالحسد؟ طبعا لانه مذكور في القران

ايه السؤال اللى توقعت انك تتسالوه وانا نسيت اسالهولك؟

ميفش يحجه انتي مفيش سؤال مسئلتهوش

لو هتتكلم عن شخص معين هيكون مين وهتقول عنه ايه؟

لا مش بحب اجيب في سيرة الناس ههههههههههههههاااااااااي

مين العضو اللى تحس انه غامض؟

محمد عادل

البعيد عن العين بعيد عن القلب ايه رايك فى الكلام ده؟

فشر وكلام لا يحمل اي معني من المنطق لان الي بيحب حد بجد
بشوفه ويحلم بيه ويتخيله في اي حاجه جميله قدامه
فبتالي مش هيبقي بعيد عن العين شوفتي بقي الحته دي

انت متفائل ولا متشائم؟

لا يااااااس اكتر الاحيان

اكتر عضو عجبك اسمه؟

* M!Ss JaSy *

علشان اسمك مكتوب بلغة الهكر ودي لغة انا بموت فيها


لمن من أعضاء المنتدى توجهين له الكلمات :
-أطيب قلـب : رودي
-الله لايحرمنا منك : ماستر
-دخولك مميز : زينب
-تعجبــني شخصيـتك: انتي
-حبيت شخصيتك من قبل ما أعرفك : لولا
-حبيت شخصيتك من بعد ماعرفتك : انتي
-ليه الغيبة؟ ننوسه
- انت غاامض محمد عادل
- تصرفاتك زى براءه الاطفا : كيارا

شخص حبيتيه وندمتي انك حبتيه !

حد مر بحياتي ولكن خلاص فترته انتهت

حد نفسك تضربيه بالقلم !

واحده كده

لو واحدة معاك في الدرس و امورة اوي وكل صحابك بيتكلموا عنها وجت كلمتك هتعمل ايه ؟

مش عارف بس لو قمر قوي وجات تقولي بجبك او حتي معجبه بيك هاخد فرصه وافكر
انما لو جايه تلاغي وتعمل زي
البنات البجي بجي من غير سبب هتصقت قوي من نظري وهعمل حاجه من اتنين
يا اما هطنش يا اما هطنش

غمض عينك دقيقة واحدة بس ... ايه اول شئ خطر فى بالك ؟

اقوم انام لاني مصدع قوي

عضو تقوله وحشتنى : مفيش كلهم موجودين ومنورين اهم


عضو طيب: رودي

عضو دمه سكر: انتي


عضو كومديان: ماستر باشا


عضو دماغه كبيره: زينب


عضو كنت فاهمه غلط وبعدين اتضحت الرؤيه: اويل جزارو


عضو زعلان منه: ننوسه علشان معدتش بتدخل المنتدي


عضو زعلان منك: مفيش انا صلا مدش يقدر يزعل مني


عضو رومانسي: لولا رومانسيه قوي وعايشه الدور


عضو حساس جدا: ننوسه


عضو مهما غاب متقدرش تنساه : ماستر طبعا


عضو تقوله انا اسف انتي انا اسف اني قولتلك ادخلي كرسي الاعتراف :

لمن تهدي ...؟؟

رسالة عتاب لمين: لاحد مبيردش عليا

رسالة اعتذار لمين: لنفس الحد الي مردش عليا واقوله انا اسف اني كلمتك من اصله

رساله حب لمين : للبنت الي انا معجب بيها

رساله شكر لمين لست الكل امي طبعا

رساله تسامح لمين لحد جرحته بكلامي

تقول بحبك لمين ..؟؟ للبنت الي انا بقالي مليون سؤال بجاوب باسمها

لمن تهدي هذين البيتين :

خذك الزمان ورحت .. مع خالص التقدير
إنسان عادي كنت .. وأنا أحسبك شي غير

لبنت كنت بحبها ولكن دلوقتي لا

هل احببت شخص ورفض حبك واهتمامك؟

ايوه

---------------
اظن انا كده جاوبت علي كل اسئلتكم
لسا في حد شايف نفسه تاني








MiDoOo Sa3b Ta2LiDo



IaM tHe BeS
t



D
oNt pLaY WiTh Me ... 3sHaN aNt MoSh 2AdY






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://es7ab.7olm.org
OoELGZARoO
صاحب روش علي الاخر
صاحب روش علي الاخر
avatar

عدد المساهمات : 157
تاريخ التسجيل : 20/07/2010
العمر : 22
المكان : ام الدنيا
التقيم : 182

مُساهمةموضوع: رد: !><>< كرسى الاعتراف ><><!   السبت أغسطس 07, 2010 9:10 pm

اها اها انااااااااااااااااااااااااا


سؤال


اهو هو اكتر شئ محرج حصلك فى حياتك


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MiDoOo
SpiRiT oFThE HeaRT
SpiRiT oFThE HeaRT
avatar

عدد المساهمات : 378
تاريخ التسجيل : 20/06/2010
العمر : 22
المكان : In YoUr HeArT
التقيم : 499

مُساهمةموضوع: رد: !><>< كرسى الاعتراف ><><!   السبت أغسطس 07, 2010 9:11 pm

السؤال ده جاوبته قبل كده يا باشا ابقي شوف اجابته



MiDoOo Sa3b Ta2LiDo



IaM tHe BeS
t



D
oNt pLaY WiTh Me ... 3sHaN aNt MoSh 2AdY






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://es7ab.7olm.org
OoELGZARoO
صاحب روش علي الاخر
صاحب روش علي الاخر
avatar

عدد المساهمات : 157
تاريخ التسجيل : 20/07/2010
العمر : 22
المكان : ام الدنيا
التقيم : 182

مُساهمةموضوع: رد: !><>< كرسى الاعتراف ><><!   السبت أغسطس 07, 2010 9:16 pm

هههههههههههههههههه


فى اتصال بصديق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
OoELGZARoO
صاحب روش علي الاخر
صاحب روش علي الاخر
avatar

عدد المساهمات : 157
تاريخ التسجيل : 20/07/2010
العمر : 22
المكان : ام الدنيا
التقيم : 182

مُساهمةموضوع: رد: !><>< كرسى الاعتراف ><><!   السبت أغسطس 07, 2010 9:21 pm

طب خود دى


هتتفاجئ هتشوف


ما هى موااصفات فتات احلامك دة لو كان عندك واحدة jocolor

ولو عندك واحدة ممكن تقول اسمها


شوفت موش قولتلك هتتفاجئ








الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
OoELGZARoO
صاحب روش علي الاخر
صاحب روش علي الاخر
avatar

عدد المساهمات : 157
تاريخ التسجيل : 20/07/2010
العمر : 22
المكان : ام الدنيا
التقيم : 182

مُساهمةموضوع: رد: !><>< كرسى الاعتراف ><><!   السبت أغسطس 07, 2010 9:25 pm

اجابة صريحة يزومل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
* M!Ss JaSy *
نجمـــــة ومنوره المنتدي
نجمـــــة ومنوره المنتدي


عدد المساهمات : 488
تاريخ التسجيل : 29/06/2010
التقيم : 709

مُساهمةموضوع: رد: !><>< كرسى الاعتراف ><><!   الأحد أغسطس 08, 2010 7:08 am

جميل خالص
تحب اطلعلك الاسئلة اللى مش عجبانى وعلق ع اجابتك
ولا اعلق بس
ع العموم انت صعبت عليا ومش هحطلك اسئلة تانى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
* M!Ss JaSy *
نجمـــــة ومنوره المنتدي
نجمـــــة ومنوره المنتدي


عدد المساهمات : 488
تاريخ التسجيل : 29/06/2010
التقيم : 709

مُساهمةموضوع: رد: !><>< كرسى الاعتراف ><><!   الأحد أغسطس 08, 2010 7:08 am

جميل خالص
تحب اطلعلك الاسئلة اللى مش عجبانى وعلق ع اجابتك
ولا اعلق بس
ع العموم انت صعبت عليا ومش هحطلك اسئلة تانى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
!><>< كرسى الاعتراف ><><!
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 10 من اصل 10انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات احلي اصحاب :: الترفيه والتسليه :: •»◦--◦ı[ كرسى اعتراف احلى اصحاب ]ı◦--◦«•-
انتقل الى: